Positionering & Internal branding

Positionering & Internal branding

Bibliotheken zijn continu in beweging. Om daarbij de binding met de klant niet te verliezen, is een stevige merkuitstraling onontbeerlijk. Hoe je dat bereikt?

 

Miranda de Jong - Versterken culturele infrastructuur

Miranda de Jong

Heb je vragen?
Neem contact op met Miranda de Jong
Neem contact op

Meer informatie

Voor elke organisatie is een duidelijke positionering van groot belang. Die bepaalt immers in hoge mate hoe mensen je ‘merk’ ervaren en van andere merken kunnen onderscheiden. En dat is meer dan alleen uiterlijk. Positionering heeft ook te maken met het interne kompas waarop je als organisatie vaart. Hoe wil je overkomen, hoe ga je daaraan werken en welke waarden staan daarbij centraal? Pas als uiterlijk en innerlijk bij elkaar aansluiten, kun je verwachtingen van klanten waarmaken – en ze aan jouw merk binden. 

ProBiblio kan je begeleiden bij het uitwerken van zo’n sterke positionering. Een die past bij de rol van een lokale Bibliotheek, en door de eigen medewerkers overtuigend kan worden uitgedragen (internal branding). We doen dat met gesprekken en groepssessies, maar ook met strategische adviezen. Informeer eens!

Meer weten?

Bel of mail Miranda de Jong!
Onze expert op het gebied van Positionering & Internal branding

Miranda de Jong

Miranda de Jong

023 55 46 345

Wil je teruggebeld worden?

Vul hier je e-mailadres of telefoonnummer in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.