Kenniscirkel Functiehuis OB/KE (HR21)

Kenniscirkel Functiehuis OB/KE (HR21)

Begin volgend jaar stappen de bibliotheken samen met Kunsteducatie over naar het nieuwe functiehuis, “Functiehuis OB/KE” (voorheen HR21). Deze overstap vraagt de bibliotheken de nodige voorbereidingen te treffen. Vanuit Probiblio willen wij ondersteuning bieden in dit proces, zodat bibliotheken goed voorbereid de overstap kunnen maken. Daarom organiseren wij terugkerende kenniscirkelbijeenkomsten hierover.

Tijdens de kenniscirkelbijeenkomsten staat kennisdeling van het proces richting het nieuwe functiehuis centraal. Zo bespreken we een door deelnemers ingebrachte casus rondom de voorbereidingen en de implementatie van het functiehuis, zodat bibliotheken met elkaar kennis, ervaringen, tips, do’s en dont’s kunnen uitwisselen. Loop jij bijvoorbeeld ergens tegenaan bij het nakijken of opstellen van je huidige functieprofielen? Wanneer weet je of je alles op orde hebt? Of twijfel je of een bepaalde functiebeschrijving voldoet? Breng jouw vraag en daarmee casus in, en we bespreken deze met elkaar. Zo helpen de bibliotheken elkaar op weg.

Programma

In een “pressure cooker” van een uur buigen we ons met elkaar over de casus. We beginnen plenair met het presenteren van de casus en bespreken deze vervolgens in sub-groepjes in break-outrooms (dit is echter wel afhankelijk van de groepsgrootte).
Na de break-outrooms komen we weer samen om plenair de output te bespreken.

Data en tijden

De kenniscirkel bijeenkomsten vinden elke 6 weken plaats van 09.30-10.30 uur op onderstaande data:
- Donderdag 17 juni
- Donderdag 29 juli
- Donderdag 09 september
- Donderdag 21 oktober
- Dinsdag 30 november

Voor stabiliteit van het proces streven wij naar een vaste groep deelnemers. Meld je je aan voor deze kenniscirkel, dan meld je je automatisch aan voor alle genoemde data.

Vragen

Voor meer informatie en vragen kan je terecht bij Fabienne Mokken, junior organisatieadviseur en Ellen Peters, HR Portaal

Aanmeldingsvoorwaarden

Deelname voor bibliotheekorganisaties is kosteloos vanwege subsidie. Inschrijving is bindend. Natuurlijk kan je je kosteloos laten vervangen door een collega. Voor afmeldingen binnen 24 uur voordat de sessie plaatsvindt brengen wij € 35,00 annuleringskosten in rekening per sessie. Ook bij no-show wordt dit bedrag doorbelast (per sessie). Genoemde prijzen zijn per deelnemer en exclusief btw. Alleen deelnemers die zich vooraf hebben aangemeld en een bevestiging van deelname hebben ontvangen, zijn van harte welkom. Bij een teveel aan inschrijvingen kunnen wij maximaal twee deelnemers per organisatie toelaten. De bijeenkomst is met name bestemd voor bibliotheekorganisaties uit Noord- en Zuid-Holland. Zij krijgen daarom voorrang bij plaatsing.

Meer agenda-items