
IDO-Vaardigheidstraining
Heb jij of ben jij een IDO-medewerker die niet aanwezig kon zijn bij de gesubsidieerde IDO-vaardigheidstrainingen bij jouw bibliotheek? Of wil je de materie opfrissen? Dan is dit een extra mogelijkheid!
In de training leer je hoe je zo warm en efficiënt mogelijk, zonder veel feitenkennis, verschillende IDO-klanten zo goed mogelijk kunt helpen bij hun vraag. Ook als het gesprek lastig wordt!
Voor wie?
IDO-medewerkers
Programma
- Het belang van gastvrijheid in het IDO.
- Hoe achterhaal je de situatie van de klant zorgvuldig?
- Wat doe je als je als je het antwoord niet weet?
- Hoe ga je om met een boze of gefrustreerde klant?
Er is geen lunch inbegrepen bij deze training.
Inschrijfvoorwaarden
Inschrijven is mogelijk tot 24 november 2023. Deelname voor bibliotheekorganisaties in Noord- en Zuid-Holland is kosteloos vanwege subsidie. Overige bibliotheekorganisaties betalen € 37,50. Inschrijving is bindend. Natuurlijk kun je je kosteloos laten vervangen door een collega. Voor afmeldingen binnen een week voor de bijeenkomst brengen wij € 36,00 annuleringskosten in rekening aan de bibliotheekorganisaties in Noord- en Zuid-Holland. Overige organisaties betalen de volledige deelnamekosten. Ook bij no-show wordt dit bedrag doorbelast. Genoemde prijzen zijn per deelnemer en exclusief btw. Per bibliotheekorganisatie kunnen er maximaal 3 personen meedoen. In verband met subsidie krijgen deelnemers uit Noord- en Zuid-Holland voorrang boven deelnemers uit andere provincies. Alleen deelnemers die zich vooraf hebben aangemeld en een bevestiging van deelname hebben ontvangen, zijn van harte welkom.