Inspiratiesessie Denken vanuit de klant (samen met front-office)

Dat een goede klantervaring belangrijk is, weten we allemaal. Maar hoe zorg je nou dat elk bibliotheekbezoek een fijne klantervaring is, die aansluit bij waar je als bibliotheek voor staat?
Door goed en bewust te denken vanuit de klant kun je de klantervaring optimaliseren. Hoe is de huidige samenwerking tussen marketing & front-office op dit onderwerp? En welke stappen kun je zetten om de klantgerichtheid te vergroten? Op deze vragen gaan we op dinsdag 4 april dieper in.
Wegens een succesvolle editie in 2022, herhalen we de inspiratiesessie ‘denken vanuit de klant’ in 2023. We nodigen marketeers/communicatiemedewerkers en front-office managers uit om samen (het liefst in duo’s) naar deze inspiratiesessie te komen. Met elkaar gaan we het gesprek aan over waar je nu staat en waar je nog mee aan de slag kunt. De focus ligt daarbij op het denken vanuit de klant op de bibliotheekvloer, waar het eerste klantcontact veelal plaatsvindt. Maar met verschillende vestigingen, veel collega’s en vrijwilligers op de vloer is het soms een uitdaging om hier een consistente ervaring en continu aandachtspunt van te maken.
De inspiratiesessie zit vol kennis & inspiratie, goede gesprekken en voorbeelden die je meteen kunt omzetten in een actielijstje voor jouw bibliotheek.
Voor wie?
Deze bijeenkomst is bestemd voor marketeers, communicatiespecialisten & front-office managers.
Inschrijven kan tot 23 maart!
Vervolgsessie
Op donderdag 15 juni organiseren we een vervolgbijeenkomst ‘denken vanuit de klant’ die in het teken staat van coaching en onboarding. Deze bijeenkomst is voor iedereen die de eerste inspiratiesessie dit jaar of vorig jaar gevolgd heeft en verder met dit onderwerp aan de slag wil. Meer informatie hierover volgt later.
Informatie
Voor meer informatie over deze bijeenkomst kun je contact opnemen met Monique van der Loo, Marketingadviseur, via mvdloo@probiblio.nl of 06 41 56 55 14
Inschrijfvoorwaarden
Deelname voor bibliotheekorganisaties in Noord- Zuid-Holland is kosteloos. Overige organisaties betalen € 37,50. Inschrijven is mogelijk tot 23 maart 2023. Inschrijving is bindend. Natuurlijk kan je je kosteloos laten vervangen door een collega. Voor afmeldingen binnen een week voor de bijeenkomst brengen wij € 36,00 annuleringskosten in rekening aan de bibliotheekorganisaties in Noord- en Zuid-Holland. Overige organisaties betalen de volledige deelnamekosten. Ook bij no-show wordt dit bedrag doorbelast. Genoemde prijzen zijn per deelnemer en exclusief btw. Alleen deelnemers die zich vooraf hebben aangemeld en een bevestiging van deelname hebben ontvangen, zijn van harte welkom. Bij een teveel aan inschrijvingen kunnen wij maximaal twee deelnemers per organisatie toelaten. De bijeenkomst is met name bestemd voor bibliotheekorganisaties uit Noord- en Zuid-Holland. Zij krijgen daarom voorrang bij plaatsing. Tijdens deze dag volgen we de coronamaatregelen van de Rijksoverheid.