Kenniscirkel Marketing: Customer Experience

Kenniscirkel Marketing: Customer Experience

Een goede klantervaring is volgens 84% van de mensen net zo belangrijk als het product of de dienst dat een organisatie aanbiedt. Dit betekent dat je continu moet werken aan een goede klantervaring (customer experience) om klantloyaliteit op te bouwen en te behouden. Klantbehoeften (en verwachtingen) veranderen immers ook constant. Hoe zorg je voor die optimale klantervaring? Tijdens onze Kenniscirkel Customer Experience van 11 november vertellen we je er alles over.

We starten met een inspirerend verhaal van klantbeleving expert Sonja Stalfoort, over het belang van een goede customer experience en hoe je echt de klant centraal stelt. Vervolgens licht Monique van der Loo, marketingadviseur bij Probiblio, toe welke klantreizen we de afgelopen jaren samen met bibliotheken hebben onderzocht en hoe je deze inzichten kunt vertalen naar jouw eigen bibliotheek. Ten slotte gaan we in kleine groepen uiteen waarbij de deelnemers aan de hand van cases uit het bibliotheekveld aan de slag gaan met het creëren van positieve klantervaringen.

Natuurlijk is er tijdens de pauzes voldoende ruimte om ervaringen uit te wisselen en bij te praten met andere marketing/communicatie collega’s.

Progamma

09.30 uur : Inloop
10.00 uur : Opening (Probibio)
10.10 uur : Customer Experience (Sonja Stalfoort)
11.15 uur : Koffie- en theepauze
11.30 uur : Customer Journeys (Probiblio)
12.15 uur : Lunchpauze (lunch is inbegrepen)
13.00 uur : Break out Rooms
13.45 uur : Terugkoppeling en afsluiting
14.00 uur : Einde

 

Schrijf je in vóór 4 november

Wil jij meer leren over customer experience, geïnspireerd worden door goede voorbeelden en daarna zelf aan de slag met dit onderwerp? Wij nodigen je van harte uit om bij deze Kenniscirkel aanwezig te zijn. Inschrijven kan tot 4 november via de button aan de rechterzijde!  

Klanvriendelijke locatie

Om geheel in het thema van deze kenniscirkel te blijven hebben we een locatie gezocht die hoog scoort op customer experience. Het Amsterdam Art Center heeft de afgelopen jaren meerdere prijzen gewonnen op het gebied van klantvriendelijkheid en wordt op Meetingreview door haar klanten beoordeeld met gemiddeld een 9.

NB: Uiteraard volgen we de ontwikkelingen van het corona virus en mocht het nodig zijn, dan gaan we over op een online bijeenkomst.

Informatie

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze Kenniscirkel? Neem contact op met marketingadviseurs Marjolein Brood via 06 40 64 58 18/mbrood@probiblio.nl of Odile Kransky-Jans via okransky@probibio.nl

Aanmeldingsvoorwaarden
Deelname voor bibliotheekorganisaties is kosteloos vanwege subsidie. Overige bibliotheekorganisaties betalen €37,50. Inschrijving is bindend. Natuurlijk kan je je kosteloos laten vervangen door een collega. Voor afmeldingen na 4 november 2021 brengen wij € 35,00 annuleringskosten in rekening aan bibliotheekorganisaties in Noord- en Zuid-Holland. Overige organisaties betalen de volledige deelname kostn.  Ook bij no-show wordt dit bedrag doorbelast. Genoemde prijzen zijn per deelnemer en exclusief btw. Alleen deelnemers die zich vooraf hebben aangemeld en een bevestiging van deelname hebben ontvangen, zijn van harte welkom. Bij een teveel aan inschrijvingen kunnen wij maximaal twee deelnemers per organisatie toelaten. De bijeenkomst is met name bestemd voor bibliotheekorganisaties uit Noord- en Zuid-Holland. Zij krijgen daarom voorrang bij plaatsing.

 

 

 

Meer agenda-items