Communicatietoolkit Boekenweek 2018
Van 10 tot en met 18 maart 2018 vindt de jaarlijkse Boekenweek plaats. Het thema van dit jaar is ‘Natuur’ met als motto de dichtregel “En toch is alles wat we doen natuur”, van Leo Vroman. Een interessant thema om op aan te haken en om aan leden en niet-leden te laten zien wat de bibliotheken in huis hebben. Deze toolkit helpt je bij de lokale communicatie over programma’s die aanhaken op deze themaweek.
Communicatiemiddelen
Doe mee met de campagne voor de Boekenweek 2018: Natuur!
Website
Voorbeeld artikelen voor plaatsing op jouw website over de campagne bij de Bibliotheek.
Advertenties
Gebruik deze advertenties tijdens de campagne binnen eigen, lokale of regionale media.
Nieuwsbrieven
Besteed aandacht aan de campagne in nieuwsbrieven naar leden en niet-leden.
Sociale media
Voorbeelden voor sociale media teksten en afbeeldingen voor de campagne.
Muziekweb
Muziekweb geeft vijf mooie voorbeelden van werken die goed aansluiten bij het thema.