Publicatie: Probiblio’s jaarverslag 2021

In Probiblio’s jaarverslag 2021 vind je ook dit jaar weer een selectie van mooie projecten die wij in 2021 samen met bibliotheken in Noord- en Zuid-Holland hebben opgezet. Met naast onze resultaten in feiten & cijfers veel aandacht voor de verhalen van onze eigen medewerkers en collega’s uit de bibliotheken.

Blader door het Jaarverslag 2021.

We delen deze publicatie graag met iedereen in ons netwerk, want we bereiken onze resultaten alleen in goede samenwerking met alle mensen bij de bibliotheken. Interviews met onze medewerkers en de collega’s van de bibliotheken geven een mooi beeld van de breedte van onze branche en de dienstverlening van Probiblio. Daarnaast staan in het jaarverslag onze resultaten in feiten & cijfers.

Bibliotheken essentieel

Het jaar 2021 was het tweede jaar dat corona onze samenleving voor een groot deel bepaalde. Gelukkig werd de dienstverlening van bibliotheken in dat jaar als essentieel bestempeld, en konden bezoekers en leden tijdens de lockdowns terecht in één van de vele vestigingen.

Ook dit jaar zetten wij ons weer in vóór bibliotheken en mét bibliotheken. En nu de coronamaatregelen niet meer gelden, bruisen Probiblio en de bibliotheken weer met nieuwe fysieke activiteiten.