The best of both worlds

Weet jij al hoe je het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) onder de aandacht gaat brengen? En werk je hierbij al samen met je basisvaardigheden- of marketingcollega? Zoals uit onze poll blijkt, werken er al aardig wat marketing- en communicatie medewerkers samen met hun basisvaardigheden collega’s! Dat is goed nieuws, want naar ons idee kun je niet zonder elkaar.

28 mei 2020

Combineer jullie kennis zo vroeg mogelijk in het project. Koppel de inhoudelijke kennis van de basisvaardighedenspecialist aan de vaardigheid en kennis van de marketing- en communicatiespecialist om ervoor te zorgen dat de inhoud op de juiste manier en via het juiste middel en kanaal verspreid wordt, toegespitst op de doelgroep. Op deze manier kun je elkaar versterken en bereik je the best of both worlds!

Wil je weten hoe je samen het IDO-lokaal zo effectief mogelijk uitrolt? In het najaar organiseren we een speciale bijeenkomst voor marketing- en basisvaardighedenspecialisten rondom de tools die je hiervoor kunt inzetten.

Vragen?

Klik hier voor meer informatie over Digitale Inclusie. Of neem contact op met marketingadviseurs Marjolein Brood en Jet Govers via marketingavies@probiblio.nl of met basisvaardigheden-adviseurs Anne-Marie van der Poel en Floor Banning via basisvaardigheden@probiblio.nl.

Dit artikel is onderdeel van de IDO themanieuwsbrief van mei 2020. In deze nieuwsbrief kun je lezen in hoeverre marketeers al bezig zijn met het IDO, wat samenwerking tussen marketing en basisvaardigheden op kan leveren en welke tips en tools je kunnen helpen bij de lokale uitrol van het IDO. Deze nieuwsbrief is een gezamenlijk initiatief van Team Marketing en Team Basisvaardigheden van Probiblio.