Wise

Neemt jouw bibliotheek Wise diensten af van Probiblio, dan kun je met vragen, verzoeken en incidentmeldingen terecht op het Wise-portaal TOPdesk. Het Wise-portaal biedt de opties om de status van meldingen na te kijken en historische gegevens in te zien. Heb je geen toegang tot TOPdesk, vraag dan aan je Senior ondersteuner om een melding te maken.

Ga naar het Wise-portaal TOPdesk

Problemen met bereikbaarheid met de Wise systemen

Alle systemen zijn online. De netwerkproblemen die sinds vrijdag 1-3-2024 15:00 uur ontstonden zijn gelukkig opgelost.

Ook inloggen in de App met Apple apparatuur is weer mogelijk, nadat de App is bijgewerkt.

Support op werkdagen

Voor dringende vragen en verzoeken zijn wij bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 via:

E-mail: servicedesk@probiblio.nl
Tel.: 023 – 55 46 200

Buiten kantooruren

Kijk op de website van OCLC voor de laatste stand van zaken.

E-learningsplatform BibliotheekWijzer

Werk jij met Wise in jouw bibliotheek? Of is het bibliotheeksysteem nog nieuw voor je? Leer alles wat je moet weten van Wise via het e-learningsplatform BibliotheekWijzer.

Ga naar Bibliotheekwijzer.nl
Header van het e-learningsplatform Bibliotheekwijzer.nl

Hulp nodig met schoolWise?

Op de servicepagina vind je veelgestelde vragen en handleidingen om aan de slag te gaan met schoolWise voor jouw schoolbibliotheek.

Ga naar de SchoolWise servicepagina
Een kleuter zoekt een boek uit in de schoolbibliotheek

Rapportageportaal

Het Rapportageportaal geeft toegang tot actuele rapportages en dashboards voor bibliotheken die gebruik maken van Probiblio-Wise of BiebPanel.

Log in op het Rapportageportaal
Twee jongens spelen op de grond van een bibliotheek met boekenkasten op de achtergrond