Marketing

Wat is het unieke verhaal van jouw bibliotheek? Wat wil je bereiken met welke boodschap en middelen? Wij bieden de essentiële ondersteuning om jouw bibliotheek vorm te geven in deze snel veranderende samenleving. Onze doorgewinterde marketingadviseurs staan klaar om je te begeleiden. Samen stippelen we jouw positie uit, kiezen focusdoelgroepen en zetten de optimale middelenmix uit. Volg een training, benut een communicatietoolkit en ga stap voor stap naar een strategische marketing van jouw bibliotheek.

Projecten open voor inschrijving

Diversiteit, inclusie en gelijkwaardigheid
Leergang Customer Relationship Management
Pilot Klantfeedback verzamelen
Leergang Merkpositionering
Vorige
Volgende

Verdiep je kennis van Marketing

Blog
Digitale inclusie

Zó digitaal toegankelijk is Probiblio zelf

Blog
Diversiteit en inclusie
Onderzoek

Codedi scans meten mate van diversiteit en inclusie

25 jun
Event
Contentmarketing

Webinar ‘Maak jouw website nóg digitaal toegankelijker!’

27 jun
Event
Customer experience
Klantgericht werken

Workshop 'Denken vanuit de klant (op de bibliotheekvloer)'

Blog
Customer experience
Marketingcampagnes
Marketingstrategie

Doelgroepgericht denken in de bibliotheek: een uitdaging met grote voordelen

Dienst
Marketingcampagnes

Landelijke campagnes: communicatietoolkits en effectmetingen

04 jun
Event
Marketingcampagnes
Marketingstrategie

Marketingdag: een dag vol inspiratie

30 mei
Event

Webinar Hellodialog

Interview
Nieuws
Third place

Videogalerij: ontmoet bibliotheekbezoekers voor jouw Third place

Interview
Marketingstrategie

Het marketingplan: Bibliotheek Westland bundelt de krachten

Dienst
Klantgericht werken
Onderzoek

BiebPanel

Nieuws
Diversiteit en inclusie

Diversiteit, inclusie en gelijkwaardigheid in de bibliotheek: een terugblik op de DIG-dag

Blog
Customer experience

Zo gebruik je de klantreis om marketing- en communicatiekeuzes te maken

Blog
Praktijkvoorbeeld
Customer experience

Bibliotheek IJmond Noord: “Klantgerichtheid is één van onze kernwaarden”

Blog
Customer experience

Denken vanuit de klant: zo doe je dat

Het laatste marketingnieuws in je mailbox?

Abonneer je op de Marketing Special en ontvang elk kwartaal een nieuwsbrief van onze adviseurs, over een actueel marketingthema in de bibliotheekbranche.

Schrijf je nu in