Pilot Klantfeedback verzamelen

Publieksservice Project Marketing
Gepubliceerd op 16 oktober 2023

Klantbehoeften veranderen continu en bibliotheken ontvangen via allerlei kanalen klantfeedback. Denk aan front-office, social media, klantenservice, onderzoeken, et cetera. In praktijk blijkt dat deze informatie vaak niet goed samenkomt. Hiermee worden kansen gemist om de klantbeleving te verbeteren. Met twee pilotbibliotheken inventariseren we via welke kanalen en systemen er klantfeedback binnenkomt, en wat voor type klantfeedback dit is. Deze informatie wordt visueel in kaart gebracht.

Locatie:
In overleg
Tijdsinvestering:
40 uur (schatting)
Kosten:
Geen
Aantal deelnemers:
2 bibliotheken

Na het verzamelen van alle informatie, volgt een gesprek om tot de belangrijkste uitkomsten en inzichten te duiden.

Deze pilot is een eerste stap richting verbetering van processen rondom klantfeedback en analyseren en oppakken van verbeteringen die klanten aandragen.

Voor wie?

Marketeers