Webinar Hellodialog

Marketing Event
Gepubliceerd op 08 april 2024

Graag nodigen we je uit voor de jaarlijkse online bijeenkomst van de gebruikersgroep van Hellodialog. Een product expert van Hellodialog zal aanwezig zijn om al je jouw vragen te beantwoorden. Daarnaast is er gelegenheid om tips en ervaringen te delen met medegebruikers.

Datum:
30 mei 2024
Tijd:
10:00 – 11:30
Locatie:
Online via MS-Teams
Kosten:
Kosteloos voor bibliotheekorganisaties met een Hellodialog licentie
Aantal deelnemers:
N.v.t.
Deadline:
Inschrijven vóór 23 mei

Na deze bijeenkomst heb je:

  • Antwoord op je (vooraf gedeelde) vragen en kan je naderhand nóg beter met Hellodialog werken.
  • Updates gehad van Hellodialog m.b.t. eventuele productontwikkelingen of e-mailmarketing trends.
  • Je wensen of input kunnen delen voor de fysieke trainingsbijeenkomst aan het einde van het jaar (verwacht in november).

Om er een succesvolle bijeenkomst van te maken hebben we je input nodig. Na inschrijving ontvang je hiervoor een formulier. De sessie wordt zo helemaal afgestemd op vragen of zaken die voor jou relevant zijn.

 

Voor wie?

De bijeenkomst is bedoeld voor elke marketing communicatie medewerker die al werkt met Hellodialog en graag dieper wil ingaan op het gebruik en functionaliteiten van Hellodialog.

Inschrijfvoorwaarden

Inschrijven is mogelijk tot 23 mei 2024 voor bibliotheekorganisaties met een Hellodialog licentie. Deelname is kosteloos. Inschrijving is bindend. Natuurlijk kun je je kosteloos laten vervangen door een collega. Voor afmeldingen binnen een week voor de bijeenkomst brengen wij € 37,50 annuleringskosten in rekening. Ook bij no-show wordt dit bedrag doorbelast. Genoemde prijzen zijn per deelnemer en exclusief btw. Alleen deelnemers die zich vooraf hebben aangemeld en een bevestiging van deelname hebben ontvangen, zijn van harte welkom.