Advies Optimale klantbeleving

Dienst Marketing
Gepubliceerd op 21 september 2023

Als bezoekers een goede ervaring hebben in jouw bibliotheek, zullen ze vaker terugkomen. Zorg daarom voor een optimale klantbeleving. Onze adviseurs brengen in beeld wat daarbij komt kijken.

Hoe klantgericht zijn alle contactmomenten bij jullie ingericht? We gaan het na vanaf het lid worden tot het uitschrijven. Bij een positieve klantervaring spelen medewerkers de hoofdrol. Zij zijn immers je ambassadeurs en daarmee bepalend voor de beleving. Een klantgerichte organisatie begint dan ook bij medewerkers. De werving, ze helpen ontwikkelen en juist met hen in gesprek gaan over hoe de klantbeleving beter kan.

Alles over advies optimale klantbeleving

27 jun
Publieksservice
Event

Workshop 'Denken vanuit de klant (op de bibliotheekvloer)'

Blog

5 tips om (nóg) beter vindbaar te worden in zoekmachines

Publieksservice
Collectie
Educatie
Project

Pilots aantrekkelijke jeugdvloer

Publieksservice
Project

Mystery guest onderzoek

Blog

De employee journey van de bibliotheekmedewerker – kansen voor verbetering

Blog
Interview
Praktijkvoorbeeld

Zó implementeerde Bibliotheek AanZet CRM in de organisatie